*~霖~日記*
明道既可愛樣 ,傻傻的明道.
hi,我呢幾日都病病,仲嘔!!所以冇日記!!Sorry!88啦
刊登時間︰2006-01-08 09:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
明明既簽名相呀!!!!
Hi….我係林姑娘弟弟….你嘔咁慘呀? 你仲要考試添…..而家有冇事呀? 得閑搵我傾計啦…