*~霖~日記*
明道既可愛樣 ,傻傻的明道.
大家好,今日我去左我婆婆屋企eating,因為我婆婆屋企冇手寫,所以唔係幾識打字,好啦,886
刊登時間︰2006-01-23 04:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
明明既簽名相呀!!!!