*~霖~日記*
明道既可愛樣 ,傻傻的明道.
好多日記都無寫呀!!Ha ha!!今日同阿嘉,繕綾,豐豐玩?腳.跟住阿嘉比左2張唱KK既貼紙我......美琪新加入.番到屋企有得飲珍珠奶茶(我的至愛)
Hello!!榮琳
刊登時間︰2006-03-02 05:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
明明既簽名相呀!!!!