2010 年 5 月 24 日 星期一  |
| 2010-05-24 |
分類: 未分類 |
星六同 賓, 牛奶, 雯 & 佢妹 ......................去左燒烤
VV' 食GE野..................唔知想點講,但係又有好多野想講..
食到唔知幾點..老豆打電話黎話e+馬上立刻要上大陸...哈哈..佢唔係咁快的.
不過都係一d好急速的語氣...^^
之後就好似趕狗仔咁拉著牛奶向前跑丫跑...^^..最後當然係我跑win 啦...^^ 假的
最後終於上到北啦.開始出發..
不過好好玩.因為走錯路..=='
大家又可以眾埋一齊.有傾有講有笑 ^^
不過有d唔開心ge係堂ar 哥果然變得超爆利害..
以前d表哥同佢都好仲意同我地玩.
e+ ge 佢傻傻地咁.唔太說話.但係又可愛.
其實他係超級慘...不過說來話長啦..心知便可...vv;
好掛著以前細個.
一齊周圍走.一齊去踩單車,一齊去買煙花,一齊去玩.一齊去swim.
e+越黎越大,但係個內心又有冇大過呢? 我 冇 ==' 不過其他人有
個個都四周外出打工同學習...
而我就係到打發緊d時間..
最無用係我..vv:
睇完就忘記佢啦....爆冇心機~~
|
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
| 2010-02-17 |
分類: 未分類 |
虎年大樂///////////
把早前的通通忘掉...
今後一定要痛痛快快地去做每一件事,
唔可以再留下任何(蘇州屎)
琴日搞左一大輪,
終於同姐二人返到左屋企.
在鄉下這數天,
雖然都很悶,,很靜..
可還有我最喜愛的婆婆....
現有點兒想念著她...
淋走的時候,大家仍有一種依依不捨ge感覺..
咁快就大個女啦,,
個個都外出打工了,
只能在電話上聯系,,
真的是很想回到小時候.
愛做什麼,愛吃什麼,愛玩什麼.都隨自己喜歡.
最重要的是幾姐妹能一起...
現大了,做什麼都有個規劃.
,,,,,,,,,,,,,,,,唔想講了.....
|
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| 2010-01-01 |
分類: 未分類 |
新的 一年當然是要開開心心的啦,
haha,親人果然重要,
無論你什麼時候,
亦無論你發生什麼事,
親人都是永遠比友人好的,
尤其是屋企人,
給予的溫暖和愛確是大得多.,
所以愛情與親情給我選擇的話,
我會選擇親情,
決定左,我要繼續去打工,
因為又長大了,
知道自己屋企人沒法給予到我大多金錢,
為了自己往後的人生,
不論多努力,多艱辛,
都要捱下去,
不論在朋友眼中是起眼還是不起眼,
都不要太著緊,
只要是真心地對待別人,
那便點得到好的回報,
這是永恆不變的定律.
對打工來說.
不懂刷鞋,
也是一件不好的事.
最重要的是重新開始....+油,努力...... |
|
|
|