近排好累好燥.
早幾晚我竟然講左一句連我自己都唔敢相信我會講既說話
我同媽咪講: 你好煩呀
好內疚.
尋晚媽咪同我講聲話星期日做節, 唔好約朋友出去食飯,
我又燥.
神啊, 求你俾一個好既脾氣我, 佢地咁錫我, 但我又脾氣唔好, 得罪佢地
尋晚我整跌左REGENE 支神仙水... 個蓋唔知飛左去邊, 連櫃後面都搵埋都冇.. .>.<
好在無打爛...
媽咪煲魚湯可唔可以煲多碗呢 ? 好似好好味咁.