2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


520.. 分類: 未分類

今日係5月20號呢...

今朝起身好大雨...

好彩返學個時細雨左...

曾嘉榮攞個波去兵氣..

跟住我地係到打...

好彩我冇比李sir見到..

佢比李sir收左個波...

P.EX2:做體能...做sit up..

我46 下..爆左林文成個個記錄...

跟住又比牙培爆左我=3=''

50下..

小息:買野飲...

I.S:miss黎入左黎上左陣堂...就同佢係到嘈..onjj''

老人家..廢事同你嘈''

中文x1:坐左去後面..正位''

小息:留左5f''

數學x2:彈錢'!!!陳富輸左$4比我...

午膳個時..佢要復仇..

跟住又輸左$2比我=]...

跟住就周圍行黎行去..悶.''

吾該martin借張戰火卡比我...

放學去左戰火打機..

打左兩粒...

走個時仲大雨..

三條友用一把傘=3='

曾嘉榮有傘唔攞...

打完今日就唔知會唔會再打lo...

祝大家...HAppY 520,

 






訪客留言 (返回 daniel3030 的日誌)


mE_PlayBoy 於 2008-05-25 07:23 PM 發表:
都好^__^
甘你甘叫我拉*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mE_PlayBoy 於 2008-05-25 03:03 PM 發表:
你喜歡識我都吾知我叫咩名.\_/.
吼`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babi0128 於 2008-05-25 02:22 PM 發表:
好哇:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babi0128 於 2008-05-25 08:25 AM 發表:
^3^圖圖圖圖圖;
好耐都冇比cm我丫您.\_/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingwwt 於 2008-05-25 12:12 AM 發表:
~!CMCMCM!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mE_PlayBoy 於 2008-05-24 10:13 PM 發表:
吾系咖`
甘果日冇野做咪講下*
{加左你好友}}}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a2001099 於 2008-05-23 10:24 PM 發表:
哥]=
cm cm**
xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingwwt 於 2008-05-23 06:59 PM 發表:
~!CMCMCM!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kaying222001 於 2008-05-22 10:23 PM 發表:
CMCM..^^''
好耐冇黎lu.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwchak 於 2008-05-21 08:26 PM 發表:
唉!
一早同你講 你又吾聽.
E+佢一定傷心死了.
希望你快一點放低她吧!
永支持你!BY::::::::::::::BOBO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





daniel3030
暱稱: 圖B``
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客