Daniel ' s 日誌 ###############
Daniel ' s 日誌 ###############
daniel_ko4
暱稱: Chan IN
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
我的決心!!!
十年冇打qooza啦~~
~~~~~~~~
10年都冇打啦~~
文章分類
全部 (215)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
G.E.M. 's Xanga
My Facebook
Youtube
中英翻譯器
古文翻譯1
古文翻譯2
香港Yahoo
動漫網站
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 215
留言總數: 2247
今日人氣: 6
累積人氣: 14319
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 2 日  星期日   晴天


bbq 分類: 未分類

 今日8點起左身~~

之後hea到8點半,就打比LP,原來佢都起左身~~

之後我就執野~~

等LP上黎~~..之後佢等埋我食完面就出門口~~

我地係關閘坐車去黑沙~~BBQ^^

去到戈時就見到啊黎,文東,同啊狗~~

再行入d就見到啊琪...meng,索敏,teng,芬,仲有,lok,&梁庭鋒~~

之後係到等杰佬同ma誠~~2個遲曬大到~~

根住猩猩同杜杜都黎埋~~

但係最遲係Soso..

then就開始燒啦~~

燒到咁上下~~就去左打排球~~with 啊狗,文東仲有啊琪~~

之後LP都過左黎~~

玩左一陣之後佢地返返去食野,,

我就陪LP係到練左陣排球~~

之後都返去~~

then成班落左去玩水~~

見到個個都比人夾手夾腳抱落水~~

正當我笑緊佢地戈時就比人夾手夾腳推左落水T_T

之後就係咁玩~~~爽到爆~~

then就係到玩糖痴豆~~個個都玩到din曬~~

之後就上去返去食野~~

根住就沖涼~~

涼完坐多陣就同LP走左

返到澳門~~就同LP去左食野~~

食完同佢去萬寧買野~~

戈時都成8點幾~~

送埋佢返去...都成9點幾~~

之後就返屋企~~

真係好攰~~

但係好好玩~~

曬黑左超多~~"

 






訪客留言 (返回 daniel_ko4 的日誌)


ceci11013 於 2010-05-04 06:37 PM 發表:
很好玩吧'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jes2ica 於 2010-05-03 11:17 PM 發表:
呵呵 ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky715 於 2010-05-03 12:54 PM 發表:
琴日去bbq..正wor.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boscochann 於 2010-05-03 09:34 AM 發表:
很個meng,琪,so 同埋你個LP冇落水=3="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



begin_1109 於 2010-05-02 11:33 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carena_man 於 2010-05-02 11:11 PM 發表:
哈2,你不嬲都黑架拉,xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chan66207571 於 2010-05-02 10:03 PM 發表:
呀黎係紅哂..
好好笑..
我塊面都曬紅左..><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Manny_O 於 2010-05-02 10:01 PM 發表:
你會黑架咩- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁今日曬得黑咪姐係好勁囉~~~"
Posted at 2010-05-02 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ooooooodd 於 2010-05-02 09:50 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]