個軍事夏令營過左咁耐而家至打
真係唔好意思,因為之前無咩心情打
但今日看番D相,其實都唔係過左好耐
只係過左10幾日到
一看番D相,就想起我同我班11個FRIEND
一起流汗,點比人玩或比人玩番轉頭HAHA~
想起呢D就最開心^.^
但最唔捨得的就我個班的
班長同埋副班長
佢地兩個其實都係軍人
佢地兩個係CAMP到幫左我地好多
仲看住我地點大個
我仲記得副班長第一日開始個時候
佢個樣有幾COOL,佢完全唔說野GA~
但同佢慢慢一起時,原來佢都有好GAG的一面
班長就本身都好GAG~第一日去的時候,
佢個樣一看就知就係個D好玩得的人!!
唉,但都無咩機會再見到佢地兩個
因為佢地就快退役,要返去大陸
真係好唔捨得~
最後雖然係CAMP到真係辛苦
同埋好DRY=口='''做的差唔多日日都一樣
但學的野就每日都唔同
唔知點解好想個CAMP唔好完
仲記得最後個日,個個都哭,
大家都唔捨得大家呢一班相處左15日的FRIEND!!
呢份友誼真係珍貴!!
最後真係估唔到自己可以同14個完全唔識的人一起過15日
真係無咩機會比我試到
我地一班FRIEND都仲會出來^.^
但個個都住唔同地方=口='''
比D相你地看下LA~ 
|