我的大眼日誌 (負能量集中地)
如果大家唔怕負能量過多
WELCOME
danis102
暱稱: 細眼
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
金句
You've Got Everybody Fooled
最新文章
2010-09-12
2010-07-14
2010-05-24
2010-05-18
2010-05-17
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 129
今日人氣: 16
累積人氣: 2521
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


2009-09-02 分類: 未分類

聽日就係正式新高中的開始--------就係正常上堂=口=''''

但都開心ge~可以出去食飯

都3年LO~頂得咁辛苦

而今日就出左去搵補習

我決定左FORM4

要好好去讀書

唔好再係到晒時間

中三D數真係........

不值一提,

看來我都要靠今年追番






訪客留言 (返回 danis102 的日誌)


waterblue529 於 2009-09-10 09:35 PM 發表:
唔知點解有種感覺
好似你遲d就會叻過我>.唔得呀!

我讀到好攰....
但係冇辦法舒緩壓力呀=....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waterblue529 於 2009-09-07 11:34 PM 發表:
唔準你叻過我!!!!!!
你都好d...番學有恆心...
但我就.....算啦...
我今年已經放棄啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你句唔準你叻過我
好串wo=口=''''
同埋點解想放棄ar??
Posted at 2009-09-08 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lauyimching 於 2009-09-05 01:04 PM 發表:
I hate maths!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同我一樣!!haha,我都好想唔讀!!
好怕愈來愈難
Posted at 2009-09-08 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wan0029 於 2009-09-05 12:28 AM 發表:
咁 你 + 油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



itboy1994 於 2009-09-03 07:12 PM 發表:
CMCM~
留左學LO~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]