聽日就係正式新高中的開始--------就係正常上堂=口=''''
但都開心ge~可以出去食飯
都3年LO~頂得咁辛苦
而今日就出左去搵補習
我決定左FORM4
要好好去讀書
唔好再係到晒時間
中三D數真係........
不值一提,
看來我都要靠今年追番