有時真係好想學joker
好似佢的一句說話''WHY SO SERIOUS?!''
如果可以做到,咁人就可以唔使咁多野想同埋煩
我自己真係好想學佢
把8月到至今唔開心的野
都可以一笑置之說句
why so serious??
但我自問自己無咁的本事
回想自己8月到而家發生的野
大多都係唔開心的野
最深刻都係第一次對好朋友有所猜疑
個次,真係唔想知事實
但知道左,原來都無咩,可能我都預左,自佢識佢個時
就估到LA~
但好采有D更好的FD
可能呢樣就係我值得
開心的野^.^