有好多人都會把心中唔願再拿出來的事
埋係心中,.唔再提起
因為呢d事對自己實左
有太大的影響
但今日我最唔想再提返的野
又再出現
就係''信神''
係我form3開始就再無咩點返
因為好多事
去到而家都唔想再返
但今日竟然有又有兩個人
再叫我返教會
我自己就真係唔係太想,因為太多野的影響
但最後我又再比人說服叫返教會
試過無數次比人說服到叫我返
係,我會返,但只係返左唔知幾耐就再唔返,真係好心灰
今日我真係想再信神
因為一班幫我的人同我說神的時候
就一定想起神曾經幫我的事
實在太多la
真係好........
|