聽日就話要返學,真係快
想返係個假都幾happy!!
但開心的後面,就係沉重的代價---功課同埋溫書
無一樣我係做過!!!SHIT! FUCK YOU GUY!
而家只好埋頭苦幹的去做la~唉~
聽日仲話要升旗同埋中文oral=口='''
當一想起就好唔想去面對,
但現實係唔可以!!唉~