今日完全感受到細路的恐怖
話說今日朝早就完去kfc開會
但比人叫走,話我地唔食野就要閃人
咁就緊係閃la~
最後衰衰地返學校,原本話唔去學校的
真係樣衰左=口='''
當想住上午的開會搞好
下午同d細路去科學館會easy d
但第一個challange就係車上開始
我同溫就負責做mc,我地勁唔得
係咁說gag,點知d細路無個笑,仲好嘈
唔緊要la~
想住跟住會好少少,去參觀ma~
點都會好d ge
跟住仲死,係科學館到d細路亂咁走
仲有個差d唔見,真係驚到我=口='''
細路真係恐怖的生物!!
ps 而家的我係唔係有經驗去上sgt. course呢??(st.john)
st,john的朋友比d comment我!!
|