今日嘉樂要去覆診,要我自己一個人行反學,
今日上堂冇麥特別,之後起放學同童Sir同D FD一齊放學
童Sir一路行一路串粉腸,講D野起好笑
根住同軒去左食牛河,食完之後同包自全一齊返左去小學
見下D老師,6.45倒返左屋企!!
唔經唔覺,成個假期過完啦!!
有D唔捨得,聽日開始,又要過一D早起既生活
真係好想快D到新年呀!!