哈哈~!!成半年冇番黎留日記仔lu
今次番黎探親=v=
講番今日先++"
番學,,,,,,,,響嫁bus 趕埋d功課
做唔曬ar 要去啟yip 趕埋先至可以慢慢膠功課
今日一番日大u 就的我地去唱歌(首先我地要公起大張終於甩左[大]呢個稱號,,,,,升職做左老張 請大家拍手)
之後數統測丫吃定蛋la= =
小息冇人倍總係無聊到爆的...............
lunch>>>嗚嗚"""比大u罰遲5min 食飯盒
唔想look 住[佢]ar 但係偏偏仲有好多關於佢ge問題要解決......
之後右有協約國 ---圍 毆--- 德國 好好玩
放學之後.................唔知[佢]有心定係冇意
聽日比班歌歌歌............右要打比賽仲唔知有幾多功課 番到屋企一定陷苞散.....-____-
|