今天第一句聽到ge 話 : 阿仔,,,你做咩較鐘較6點鐘起身ar 係咪右要趕功課ar
我是但答左句唔係.......結果咪右係6:30 起身去趕.....= ="""
今日早餐係一個撈面.......吃曬ge時間......45秒..............仲差d肯死
back to school 原來今日有早會聽.........我右好想去浙江省ar..............可惜
唔符合資格.......如果要接佢黎我home 住5日 我一定要打針打暈曬ar爸ar媽
要有暈5日ge 藥力 仲要同佢地打營養素....................
第1堂...........過得好快
小息........笨米 佢隨手掟左d功課黎 就行開左............我第1次計劃失敗
.......3分鐘後,,,,佢 再黎多次 突然..,,,,,,feel 到背後一陣殺 氣.... 原來區奕如黎左.........
就係 感第2次失敗埋....
第2個小息掛住借 head風
music........同佢up左好多閒計
lunch >>>>>>>>吃咖哩
終於頂埋maths.......坐呢個自閉位真係 變自閉
放學.....同beefball 去左德福睇野 哈哈佢全程都做跟班 幫我囉書包
|