[[■*還是 一樣灰]]
danny2007
暱稱: danny2007
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-03-18
我恨你..!!
倒了...
試....完了
2008-06-01
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 25
今日人氣: 2
累積人氣: 1439
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


星期五的一天 分類: 未分類

今天第一句聽到ge  話   :    阿仔,,,你做咩較鐘較6點鐘起身ar    係咪右要趕功課ar

我是但答左句唔係.......結果咪右係6:30 起身去趕.....= ="""

今日早餐係一個撈面.......吃曬ge時間......45秒..............仲差d肯死

back  to   school    原來今日有早會聽.........我右好想去浙江省ar..............可惜

唔符合資格.......如果要接佢黎我home 住5日  我一定要打針打暈曬ar爸ar媽

要有暈5日ge   藥力  仲要同佢地打營養素....................

第1堂...........過得好快    

小息........笨米 佢隨手掟左d功課黎   就行開左............我第1次計劃失敗  

.......3分鐘後,,,,佢 再黎多次  突然..,,,,,,feel 到背後一陣殺 氣....  原來區奕如黎左.........

就係    感第2次失敗埋....

第2個小息掛住借   head風  

music........同佢up左好多閒計

lunch  >>>>>>>>吃咖哩

終於頂埋maths.......坐呢個自閉位真係 變自閉

放學.....同beefball  去左德福睇野   哈哈佢全程都做跟班    幫我囉書包






訪客留言 (返回 danny2007 的日誌)


小米** 於 2006-10-28 11:43 AM 發表:
叫我做笨米'''
你未死過牙??!* \_/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

笨笨的,,,,幾可愛
呢個名  啱你用ka ka
小笨米**
 
 
 
 
Posted at 2006-10-28 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]