............兩個幾月冇打日記了
我最近在諗一句話::我長大之後會報答你
長大後???????????????
一直都諗唔明咩意思
有可能咩???
我太想同你講::我好想入文一,但我又放唔低你。
最近.......我好像處於劣勢
因為,,我再唔係好似之前感,,一諗到你,,個心就會好似停左一樣,好似空左一樣,,簡直不能吸氣一樣
不過,,近日對你也沒有什麼特別感覺
難道________________________人真係要失去左,先至會知道咩叫珍惜?
主,,多謝你給我一段快樂的時間 多謝你給予我一個快樂的中三
多謝你將我所有的運氣都用盡,,,,看來9月1號 就係我要走ge時候-----------每個人ge夢想都唔同,,唔係咩??
|