下學期本認為可以過一個平淡而快樂既暑假
話哂都辛苦左成年,希望可以抖下
點知無啦啦話香港今次亞青主辦地
仲有8月頭去馬鞍山打
時間又唔係快又唔係慢
好x煩!
諗住8月頭打完比賽就做埋d作業
又唔知點解話要8月中去大陸打個全國青年賽
我只係操左一個星期,
真係攰到一番到屋企就差唔多訓得著.....
日頭一日番隊,一日番體院
夜晚日日都要番隊
12點幾先訓得...
真係想講粗口
脾氣極之暴躁
我只係希望休息一下
點知又咁野搞
成個假期就咁過哂
連功課都唔知點好
可能我會有得
但我相信一定有失
我日日都好想搵佢
無奈又搵佢唔到
人點解要咁麻煩
總係要搞到咁複雜
真係好想今日打8號
因為咁就可以比我抖番半日............
身體+腦袋=殘廢的人體
Can I Keep It Until It Is Over?
ByDanny.L
2o1o-7-22
P.s.:因為真係太攰,成日睇唔到你地既Blog,睇到都留唔到cM*
Sorry For Everyone Who comment And visit My BLog
|