今日打班際,唔想講發生咩事
極樣衰
____________________________________________________________________________________________________
呢排迷上左泡泡龍
玩到上哂癮
不過都有聽書
我好乖架嘛^_^
呢排多左好多玩唔起既人
輸左就係輸左
死係整唔番生既.....
輸左
就係到嘈嘈嘈
玩唔起既就唔好玩啦
嘈完又點?
會贏番咩?
又係死要面
呢個指罵冇指明邊個,要自認唔關我事
Believe Yourself!
Follow Your Heart!
|