噚日我真係好想打blog,無奈實在太累,,,,,,,,,
所以訓左教啦
不過我今日仲係好興趣,
好多人都知我噚日去左打比賽
知我呢排都操到好辛苦
我係到好開心同你地講
我劉智達係14~15歲個人FreeFight組手
拎左第一
廢話唔多講,我只係好開心同你地講,
劉智達14歲,可以入到港隊啦!
其實我自己都唔相信,
我竟然可以打到Final
我更唔相信既,係我係拎到第一
雖然對你地黎講冇野
"劉智達入港隊姐,有幾閒呀?"
我唔介意點講
但係,我真係仲開心過生日!