死la

2007 年 7 月 5 日  星期四   晴天


慘慘 分類: 未分類

今唔見隻貓貓...好擔心佢地......><

唉..傻女冇幫我留言....唔知佢係唔係還嬲緊我呢???

今日冇咩打.....

 




2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


987 分類: 未分類

sorry呀...我琴日病得好辛苦,,,所以冇打日記......

今日..返學學睇咩唱k比賽....我地班唱左小丸子.....真係幾好笑...但得唔到合唱組獎...只係得到最佳台風獎...都好

傻女呀...傻仔左鍾意你呀....但佢.......

死la..死la..傻仔激到傻女生氣...點算好呀???

傻女可唔可以唔好嬲傻仔呀...因為傻仔出名傻傻地講錯野..大人不記小人過><傻女大人

今日第二件是...晚上我去配藥....係停車場見到一隻貓仔..我走過去...牠不但冇避開我..還地上滾下滾下..加喵喵聲...我見牠好可憐..所以去在超市買左貓(涼)...落黎後...我見到有第二隻係到....我見佢只係睇著食緊野個貓...我見我手上有兩盒..咁就比埋佢....睇左佢地一陣我就走左...唔知佢地e+點呢??...聽日睇下見唔見到佢地^^




2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


......... 熱情 分類: 未分類

今日最重要的事係

話說有個傻仔鍾意左傻女呀,,,,,,,,點算好???




2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


好彩 愉快 分類: 未分類

今日我冇咩出街,朋友叫我去玩,都唔想去....唔知點解,,,,,

夜晚我自己唔知痴左咩線,,,去左玩淋雨.....但都冇病....係雨中我諗再好多野.......

唉......11點就訓左




2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


乖乖仔 愉快 分類: 未分類

 今日一樣如是,冇咩好講...

我應成傻女會日日打日記...一定做得到

好難諗呀...我個會考題目係做一個掃地機械人實物,,現在只係諗到少少...有冇人幫我諗下有咩意見




2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


哈哈 開心 分類: 未分類

好耐冇打日記呀,好唔得閒,早就要訓,夜晚都要訓,所以冇時間打日記,今日比我係msn見到傻婆,唔知點解我好好開心...點解呢??

今日去左睇醫生後又去溫書,考多兩日就考完,都唔知點解要考咁耐 ,好慘架

傻婆女,記得幫我留言呀........




2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天


比人叫打 開心 分類: 未分類

今日又落狗屎,好悶呀

傻女叫我打日記,我係唔係好乖

你掛我,我都好掛你,你可唔可唔好咁快走呢??陪陪我

其實今日冇咩好打

唉星期四到我考試啦,我話溫書都未溫,咁我係唔係好乖呢??




2007 年 6 月 3 日  星期日   陰天


悶悶 無奈 分類: 未分類

我今日好早起身, 係msn見到佢,佢講唔夠幾句走左,又返黎,又走左,佢冇左返黎,我o曬咀

 

 一陣後自己出街,食左lunch,返左屋企呆左,之後死左去買菜煮飯,(講真我真係好憎煮飯,唔係老豆老母要去返工,我都唔會煮

 

我的日子就係咁過,冇新意,唉!!,唔知有冇人可以帶我出這種日子?



« | 1 | 2 | 3 |