2007 年 7 月 5 日 星期四  |
| 慘慘 |
分類: 未分類 |
今唔見隻貓貓...好擔心佢地......><
唉..傻女冇幫我留言....唔知佢係唔係還嬲緊我呢???
今日冇咩打.....
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
| 987 |
分類: 未分類 |
sorry呀...我琴日病得好辛苦,,,所以冇打日記......
今日..返學學睇咩唱k比賽....我地班唱左小丸子.....真係幾好笑...但得唔到合唱組獎...只係得到最佳台風獎...都好
傻女呀...傻仔左鍾意你呀....但佢.......
死la..死la..傻仔激到傻女生氣...點算好呀???
傻女可唔可以唔好嬲傻仔呀...因為傻仔出名傻傻地講錯野..大人不記小人過><傻女大人
今日第二件是...晚上我去配藥....係停車場見到一隻貓仔..我走過去...牠不但冇避開我..還地上滾下滾下..加喵喵聲...我見牠好可憐..所以去在超市買左貓(涼)...落黎後...我見到有第二隻係到....我見佢只係睇著食緊野個貓...我見我手上有兩盒..咁就比埋佢....睇左佢地一陣我就走左...唔知佢地e+點呢??...聽日睇下見唔見到佢地^^ |
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
.........  |
分類: 未分類 |
今日最重要的事係
話說有個傻仔鍾意左傻女呀,,,,,,,,點算好??? |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
好彩  |
分類: 未分類 |
今日我冇咩出街,朋友叫我去玩,都唔想去....唔知點解,,,,,
夜晚我自己唔知痴左咩線,,,去左玩淋雨.....但都冇病....係雨中我諗再好多野.......
唉......11點就訓左 |
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
乖乖仔  |
分類: 未分類 |
今日一樣如是,冇咩好講...
我應成傻女會日日打日記...一定做得到
好難諗呀...我個會考題目係做一個掃地機械人實物,,現在只係諗到少少...有冇人幫我諗下有咩意見 |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
哈哈  |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記呀,好唔得閒,早就要訓,夜晚都要訓,所以冇時間打日記,今日比我係msn見到傻婆,唔知點解我好好開心...點解呢??
今日去左睇醫生後又去溫書,考多兩日就考完,都唔知點解要考咁耐 ,好慘架
傻婆女,記得幫我留言呀........ |
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
比人叫打  |
分類: 未分類 |
今日又落狗屎,好悶呀
傻女叫我打日記,我係唔係好乖
你掛我,我都好掛你,你可唔可唔好咁快走呢??陪陪我
其實今日冇咩好打
唉星期四到我考試啦,我話溫書都未溫,咁我係唔係好乖呢?? |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
悶悶  |
分類: 未分類 |
我今日好早起身, 係msn見到佢,佢講唔夠幾句走左,又返黎,又走左,佢冇左返黎,我o曬咀
一陣後自己出街,食左lunch,返左屋企呆左,之後死左去買菜煮飯,(講真我真係好憎煮飯,唔係老豆老母要去返工,我都唔會煮
我的日子就係咁過,冇新意,唉!!,唔知有冇人可以帶我出這種日子? |
|