唉...一心搞生日
主角無心機姐...
就無人勸ga喇?
唉...
心思真係拎黎浪費ge?
係就真係無野講
每日都hea住咁過,但...
我同你講
我會考完一定俾而家過得好!
讀書唔係為識字唔係為沙紙都唔係為老媽子,而係為你將來ge日子
我一定唔會離開樂西
我會搵到鐘意我ge人
我一定唔會叫雞...凸
最後我要同你講
心情唔好唔可以收埋收埋,要大叫出黎!!
我寂寞...我空虛...我凍!
今日真係好凍- -
又悶wo!!
唯有自己落去坐下喇...
點知見到有人打交...
打打下差d燒埋本少爺= =
好驚呀...
唉...星期4真係唔會係好日子
係今日喇...我應該唔會喊~ come on!
開心...又唔開心...
開心唔開心開心唔開心
唉...就18號喇...咪黎呀