| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 30 日 星期二  |
30/9  |
分類: 未分類 |
今日唔知點解好張訓,,寫完就訓教教B啦~~
今日係我好唔開心既一日,,有個女仔話我小小野,,應該係話我肥啦,,唔知邊個話比miss朱聽
上堂果陣,,miss朱又對住全班罵人,,鍾叫我個名,,要我話佢知果個女仔係唔係話我D野,,我咪話佢話我肥之類...
真係好Q"魚",,不過係幾順既~~因為話我肥,,唔通我冇感覺架咩..其實我當時都有小小想喊..
但係都係死忍架啦..第一,,因為我係男仔~第二,,成班差唔多得我一個男仔..喊咪好"魚"=0=
最後miss朱問我D女仔煩唔煩,,不過我就話我既認為比miss朱聽:"D女仔就唔煩,,不過就鍾意搵野講~~"
其實講真啦~~講咪有得佢講lo,,話我肥咪肥lo,,咪當佢唱歌lo..
糯米仔格言~如果有人話你既話,,唔好咁理佢啦~就當佢唱歌,,但係佢再進一步既話,,而你又唔夠佢串的話,,就要話比miss / sir去解決。
勁眼訓哇~~我E+要去教教B啦~聽日再寫..
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| 29/9 |
分類: 日記 |

今日,,我練緊轉筆,,個名係叫做(Thumbaround Reverse),,冇計啦,,練下練下就應該識既-3-
唉,,壁報果方面,,要畫四個畫貼上壁報,,我硬係其中一個啦~~
不過就好多麻煩,,一個就話咩要去買衫而冇時間買畫紙,,一個就同另一個搶畫畫,,最後都係要我E個低B組長去幫手買同埋選邊個畫畫,,不過番埋聽日就放一日,,開心 ~~*
午飯果陣,,其實我知道我企系度好臭,,因為冇噴止汗濟,,聽日一定要噴,,如果唔係又比D佢地話我臭
|
2008 年 9 月 28 日 星期日  |
| 27/9∼∼無奈星期六 |
分類: 日記 |

今日又係冇野做,,呀媽又出左街,,得番我自己一個,,無聊的一天 所以留系屋企睇"海賊王",,睇左2個鐘就落街食野..樣衰衰咁行落街 大約1:00就番到屋企啦..之後得閒冇野做,,就做功課同溫書,,溫到4:00,,溫到頭痛就訓左系個沙發睇電視,,睇到我之前好鍾意睇既卡通,,現在一D都冇興趣,,諗番起中一果陣,,一番到屋企就即刻開電視睇卡通,,但係..現在已經唔係啦~所以就關左部電視機訓系沙發..唉,,原來得自己一個系屋企係咁悶..等到5:00就起身--練音...但係已經唔可以好似小學 同埋F.1果陣時高音lu..練到6:30就開始瘋啦..因為真係悶到死下死下,,跟住呀媽就番黎..
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|