照常番學......唉...
好驚唷>u<""
真正開始上堂啦~~
好緊張tim.......到佢走左....冇比野我^V^
太好啦~~
今日上HE,勁無奈囉=o=
係到話我地成日講野,我示範比我地睇,要我地睇隻CD學就算....
跟住睇左成堂,睇完^v^
但係...佢仲要示範比我地睇...
好明顯係佢白痴啦....跟住係到話我地超慢(佢問題)
佢都shot shot 地XD
今日1c某某人比我改左個名叫M(巾)麟
笑死我地啦XD
┌...就算有這該的快樂感,,*同時也存在著傷心感┬*_._〔〕〕
|