我 是 誰 ?
給 我 的 每 句 話
我 的 原 動 力
死啦~~~~~~
就黎番學啦...
咩功課都味做=u=""""
番學一定交唔哂
唉..........................
我成1點先訓.....
3點就起左出,又暈又想嘔好辛苦>u<""
跟住過好耐先訓得著>_<""
好眼瞓呀>u<""
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | »