| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 25 日 星期四  |
乖  |
分類: 未分類 |
IRIS B 我不嬲都咁乖架啦
因為你 我唔喊><
今日番到去
超多GAG
XD
中文
好好笑
講野講到咁
笑死
ENG
唔好提
食蛋呢~~~
XD
IS
睇ETV都可以有GAG
酸
有好多種
醋既叫[醋酸]
好廢既說話
= =
個觸電人好可愛
個頭
同MEITING 傳PAPER
HAPPY
LUNCH
OK LA
講番運動會D野
MATHS
阿SIR.....
唔好提啦
你唔想我喊就咪提啦
加上你都唔想俾全班怒啤架
但B班團結左係真既
@V@
大家之後既比賽都要WIN
2B THE BEST OF THE BEST
>V<"
CL
悶悶
上網
睇DMC
同IRIS留言
搞到RUBY話我地..........
=﹏=
不嬲架啦
依家至知啊?
放學
去左DT
整到靚靚啦
班死KAI子
係咁UP ENG
難勁
個清潔阿叔串到佢地XD
之後唱歌
我頂佢地
= ="
同阿SO搞
XDXD
SO [B]
宜[B]
好好笑
之後送埋IRIS走
= =
我唔係垃圾........
唔知點解無啦啦PK
= =
唉
|
|
|
Iris [ B ] 於 2007-01-25 07:11 PM 發表:
乖... 咁我都知妳不嬲都乖ge~!!
唔喊就仲乖 la~!! 鍚曬妳呀~!!
我地... haha!!
BBBBBBBBBBBBBBBB
Thx 妳送我呀~!! 妳唔係垃圾~!!
要小心d la~!!
|
|