dantedevil
暱稱: ~ダンテ~
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
>V< MAGGIE >...
>W< IrIs >W...
+v+ bobo +v+
+w+ jolly +w+
= =" CALVIN = ="
=.= ALEX =.=
=3= 姜B =3=
=v= OLI =v=
=V= 燒蔥 =V=
=x= semon =x=
=~= JOHNSON =~=
=﹏= yuki =﹏=
=﹏= 英子 =﹏=
=口= 銘 =口=
@.@ DENNIS @.@
@V@ KRUSTY @V@
@v@ milky @v@
@_@ 2B @_@
@﹏@ MONKEY @﹏@
T口T GORDON T口T
^w^ ruby ^w^
^_^ 小con ^_^
真正的深海
メロメロパーク ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


學界1 分類: 未分類

今日學界

OK LA

唔駛番學

GD!

800M

仲驚包尾

D人睇落好強

一個好Q串

頂佢

佢差D俾我追到啊

我唔盡力ONLY

盡力~

第3都有啊

>V<"

但得第7

-V-"

之後LUNCH

[林護牌有益新奇士橙汁]

XD

我係[林]啊

第1

YA~

>V<"

之後4X400

條死肥婆

阻我去路

搞到我俾2條友追上

之後嬲到發火

頂佢地啊

個個當我死貓

一野跑去第2線

好似嬲到...批跟....

擋番佢去路

仲未熄火

追埋頭先追我既人

有番第3....

我頂個肥婆

冇左佢

我第2啦

駛俾果2條友追

跟住金花

冇緊要

盡左力

見你好努力

唔緊要

下次識跑LA

明未?

當學到一次經驗

唔好唔開心

冇怪你

之後睇佢跑

馬詠琪....佢會高架

唔會矮過我架

睇成績

佢800--2"37"37

佢4x400  去到決賽>v<"

我800--3"07"04

我4x400--5"20"45

800M

知你腳痛

但都拎到第4

雖然去唔到決賽

但我以你為榮

4X400M

差D追到

但你盡左努力

叻!

影左LA

HAHA

發覺你腳痛

真係好擔心啊

呢2日休息下啦

 

聽日加油啊

TOMORROW IS YOUR SHOW TIME!!!




訪客留言 (返回 dantedevil 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]