很好啦... 星期六日都給我混掉了∼∼∼ 雖然係爽...但係後果無窮...orz
今天去了city打比賽... 縮要縮得有技巧...仲有要夠爆笑! 今天我做到了∼ 真係笑死街坊!xd 個場係笑到完全唔成事了xd
未來一星期ue預定
上次的感冒... 醫好左變左傷風... 狂流鼻水鼻涕... 點知好都未好得晒... 就中左病毒... 我真係... 禍不單行...--” 又不知要幾耐先會好返了... 不...應該是說那隻毒病到底潛伏了多少十年了...汗