點解... 點解係都要人讀GE... 真係乜L事呀!? 指示又唔清楚... 13號就deadline... 我除左講頂一聲之外...仲有咩野好講!?
連個天都唔比我買定焦... 唉... 最後一支竟然有粒大塵「係入面」 吹都吹唔走... 可能真係個天叫我唔好買定焦了