以下只為個人對各攝的觀感:
1)鳥神 你溝邊個唔洗同我講...我冇興趣知
2)餅 你D相好好咩?我堅唔明點解你咁多約,平平淡淡影完就係...構圖普通,觀點沒角度 3)奈奈 你自己覺唔覺得自己煩?成Q日問人借鏡黎威,咁想威唔該自己搵錢買 4)JACK 抄夠角度唔該彈開 5)黑炎 瞓係地下駁屌?
數住咁多先