好似得頭2堂要上...--”
pe唔洗上...maths測驗...我唔識一題mc呀...><頂
中文...2堂...佢出左去...唔洗上∼
係到做閱讀理解∼即係可以話係到玩...
我係到玩踩地雷...xd
玩玩下變左玩砌磚...可能受星期日那個亞伯的影響xd
玩玩下又變左玩數字砌圖...總之有得玩ge我都玩左咁濟xd
放學補英文∼我唔洗補∼
走人∼返屋企∼
返到黎開機睇rozen7...
小純的能力真的好高呢..@@
一件衫炒到幾十萬日元...--”
小雛退場了∼xd
shell看完第7期應該可以唔看了xd
|