比之前更強了...
今次2腳就ko了...--”
唔知幾時可以一腳就ko...
太神了...
神雞...
長大了會如何...?
隻眼...
好紅呀...(灼眼了...幾時會炎髮呢...)
又痕又腫...
都唔知做乜...
琴日下午已經係咁...
唔通同星期一睇到ge野太刺激ge關係...
所以隻眼頂唔住...@@?
真的...開始覺得有點煩...這可是第1次...--”
今晚...
夏娜∼加油∼幹掉翠星石吧∼
點解香港人唔比投票∼><
不能接受賽果呀...點解夏娜會輸左...><
翠星石給我滾邊去...><
|