今晚係到睇舞乙最尾個幾集... 好正呀∼>< 蒼天ソ青玉∼>< 係zwei到...只需要認証後再轉換就行...@@ 為何不一開始就出蒼天...--”
木乃板春香∼ 琴晚睇左唔少... 好正∼>< 好吸引∼><
阿輝... 今日lunch之後問我晚日洗唔洗食飯... 佢咁想挑我機... 一陣輸左我就要--+ 聽日有曠景係到...佢做証xd 聽日lunch唔同佢地食了... 比人挑機...當然要上啦xd