我囧了... 下午出左去買暖管... set左個water bath比佢地∼xd 但問題仍未解決...><
我的兔女郎在那...!? 我唔要杏仁餅呀xd 還有...真是不能少看sam... 開2包比我2包都閃...
夜晚同親戚出左去打機... 我又囧了一獲... 打seed1入左extra... 果然是愈打愈頹的game...