今天... 12點45分先打黎叫我去打1點的桌球...囧 最後點8去到... 今日好頂癮xd 又有力的表現∼不過今次不是我xd 之後打完3點去搵雞仔食下午茶∼ 係流連忘返... 條友ge態度真係好到...唔比個凸佢都唔得... 問佢張單上面寫左咩野飯...佢指住個餐牌話係晒個到... 9唔搭8...仲要好唔耐煩咁... 不過...除此之外都係開心ge∼∼∼
今晚睇埋套jackass... 明天睇埋搞乜鬼3就決定寫邊套...
今日...個2條大帝終於肯食野喇∼>< 謝天謝地∼∼∼