|
|
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
| 2008-11-21 |
分類: 未分類 |
今日感覺好似好晏先出門咁
8點幾先返到學校
math: quiz
I.S. :岑sir真係好鬼煩呀!
中文:差d想訓 =((
lunch
果個死人李老師係度話loading jacky joe
食啦你!
有咩你咪食咩囉
咁多野講
又唔見到我冇果個飯時
係度嘈....
V.A. : 好乖咁做classwork
週會
勁係度笑 =)))
放左學
去左呀joe度打波
走之前,同人3打3
果3條友唔夠串
好cheap!
打唔到,成個人推落我度
搞到我PK !)(uy#$^&
勁痛牙...
|
| 發表時間:2008-11-21 09:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| 2008-11-20 |
分類: 未分類 |
今日返學同個fd一起
之後返到去,
都差唔多打鐘
要過禮堂~~~
普通話 介紹
我覺得我自己好樣衰
小息冇落去
eng : ms chau 又唔開心lu...
不過我地班又真係嘈左DD =(
L.S. 調左去同loading 果邊坐
超正~~~
loading張相勁搞gag
math 又唔知教咩! 好唔想見到佢~~~
Eng 作文
放學陪左jacky一陣.... |
| 發表時間:2008-11-20 06:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-11-20 06:51 PM |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 135 | »
|