我都好耐冇打日記啦∼
不過打左都唔知邊個會睇∼呵∼
今日去見工..好無奈俾人用英文"侄"..頂..
搞到我見完工之後..好冇癮..
之後打左俾個勞工處的人講番岩岩見完工..因為係佢地介紹的..
我同仍講話我唔再搵工想讀埋個展翅先..之後佢係咁講係咁嘈...
佢同我講浪費左佢d時間又浪費左我自己d時間..
又話我唔諗清楚..之後我就8左佢..
我頂佢..一開始見佢果時係咁問..我做咩唔讀書呀?讀多d書好d..
我依家話讀..佢又要嘈..都唔合佢想點...無奈..="=
之後我返左觀塘之後我心情低落...
係咁係到發癲諗...我到底係咪有存在價值?
之後我就係到否定自己...仲要冇晒表情..又講唔到野..==
之後見到ok請人..咁我去見啦..反正我唔想返屋企住..
我去之前..係到諗佢唔請點算呢?我又會點呢?
但係最近我都冇出到答案...之後去見啦∼
寫完基本要寫既野之後...要計數..-o-
我果時係到諗..小學生數都要人計....
冇幾耐就入左平時入唔到既閒人勿進的房...面試..
佢問果時..我仲係目冇表情...我好肯定冇笑容..
佢問晒d問題之後叫坐係第二到...我係第一個..
我有人見完就咁走..我諗我係咪得左第一關呢?
之後俾人叫左入第二間房..佢已經同我係到傾幾時返得工..
我呆左..之後有番笑容..出黎之後有好多人恭喜我得左∼
全是不識得∼∼佢地好好人呢∼!^^
呵∼咁係下個星期一返工∼地點係....德.福.o.k
不過我仲未知自己返幾點..所以知我返成點就要等下啦∼
今日仲同婆去行左陣街,,,之後回家打日記..
打打下...有位展翅兄弟打俾我同我傾左陣就8左啦!
之後我就收機訓覺...訓得好舒服∼!呵呵∼∼∼
|