我今日放假
返左3日工好累...
我遲變機械人啦∼∼係咁講同一句說話...
第一日..隻喵同個死仔黎睇我..都好笑∼^^
之個2日我返早..我要5:00起身...唉∼傷心
我今日放假∼聽日去學野∼∼之後六日就返下午..
你地得閒搵我啦∼