琴日8點幾收到我哥的快遞模型@.@
跟住同佢去左鮨味亭
見到細哥哥係到等位@.@
跟住入到去等左陣,,係入邊見到一對狗男女
貌似他們看不見我,,見到他們互喂
嘔心死~0~||
點餐點左20分中,,食只要15分中 7.7!!
然後11點歸家
今早起身拆禮物
唔洗睇都知係我想要a_a!!
2點去左動漫節一個字講晒- -!!
悶~
回家繼續完成我的雪崩型exia
上線部份仍在進行中...