|
|
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
今日又坐番舊位
冇得唉埋牆Lu/.\
早上番去用左半堂地理堂溫歷史
第二堂測,,問答全炒其他識晒=.=
but到古到坤哥d問答唔係好甘
14分豪比佢又點話?!
放學教琴
悶到我係到釣魚=.=!!
只係一首波奈蔡斯舞曲
想當年我2星期就攪店晒
佢2星期同未彈過冇分別 Or2
今日出糧經過新龍門口
心郁想買高達-_-'
最後都係冇買到
因為HI-V仲係得1/144
干
但係對部HI-V真係好吸引

水哦~~
回家同包哥玩膠圖
now上床訓教
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 68 | » |