Work Hard, Play Hard.
Keep your eyes on the stars
and your feet on the ground.
2010 年 11 月 6 日  星期六   寒冷


謝謝希仔的2份tag~~!! 分類: LEISURE

第一份:

由100%開始, 每做了一件事就減去1%. 
然後以"我有___%的純真"為標題發表.
tag 20個人, 然後開始做問卷.
那個,大家喜歡就拿去玩吧~

 

01. 吸煙
02. 飲含酒精飲料
03. 在某人過世時哭
04. 喝醉
05. 做愛
06. 去演唱會
07. 手淫
08. 被言語性騷擾
09. 言語性騷擾別人
目前為止的分數:98%
(話說第10呢...!?)

11. 摸別人的胸部/被別人摸到胸部

12. 笑得太厲害的時候, 有東西從鼻孔噴出來
13. 背著男朋友/女朋友有外遇
14. 男朋友/女朋友背著你有外遇
15. 去畢業派對
16. 在學校哭
17. 在超市或百貨公司迷路
18. 裸跑
19. 腿上舞
20. 讓異性進入你的房間
目前為止的分數:95%
(迷路什麼的到現在還會有... 在學校裡迷路... ...

21. 異性在你家中睡過夜
22. 你在異性家中睡過夜
23. 吻一個陌生人
24. 擁抱一個陌生人
25. 潛水
26. 駕車
27. 照X光
28. 被車撞 
29. 搞派對
30. 吸毒
目前為止的分數: 93%

31. 打撲克/射飛鏢/玩桌球
32. 收了別人的錢脫衣
33. 離家出走
34. 骨折 
35. 吃壽司
36. 買成人影片
37. 看成人影片
38. 拍成人影片
39. 製E仔(ecstacy)
40. 墮入愛河
目前為止的分數: 91%

41. 法式濕吻

42. 笑得太厲害, 哭了出來
43. 哭著進睡
44. 笑著進睡
45. 插自己
46. 開槍
47. 說完一個人的壞話後, 第二天仍然裝成他的好朋友
48. 連續在線九個小時
49. 連續看電視九個小時
50. 看到動物死去 
目前為止的分數:87% 

51. 看到一個人死去
52. 在多過一個人的地方接吻
53. 惡作劇
54. 令一個人進醫院
55. 晚歸時溜進屋內
56. 吃辣豆
57. 穿龐克風
58. 穿歌德風
59. 穿美國風
60. 去電單車賽
目前為止的分數:85%
(在hk有時看音樂會看得很晚,於是要小聲小聲溜回家裡。。。
 

61. 對一個人避而不見
62. 被跟蹤
63. 跟蹤別人
64. 遇到明星
65. 演奏樂器
66. 騎馬
67. 切傷自己
68. 笨豬跳
69. 按了門鈴後跑走
70. 去狂野派對
目前為止的分數:78%

71. 偷竊被抓
72. 踢/打到男性的下體
73. 向朋友橫刀奪愛
74. 和朋友的暗戀對象約會
75. 被捕
76. 懷孕
77. 照顧小孩
78. 出國
79. 在家中起火
80. 見鬼
目前為止的分數:76%

81. 為癌症病人捐出頭髮
82. 被意想不到的人約
83. 為一個異性而哭
84. 有男朋友/女朋友超過兩個月
85. 整天坐著
86. 自己吃光一盒雪糕
87. 有一份工作
88. 被踢出一個運動隊伍
89. 被人說你"淫蕩"
90. 淫蕩地跳舞
目前為止的分數:74%

91. 被誤認為某明星
92. 遇過交通意外
93. 被別人讚賞眼睛很美麗
94. 被別人讚賞頭髮很美麗
95. 強暴
96. 在雨中跳舞
97. 被拒絕
98. 沒付錢就離開餐廳
99. 打/摑一個人的臉
100.被強暴
目前為止的分數:73%

於是,我有73%的純真... = =
好想問吃一盒雪糕和吃壽司跟純真有關係?

=========================
第二份:

1. 今日係幾號: 7號。(小透明家這邊。
2. 性別: 女
3. 依家幾多歲: 17...
4. 咩星座: 人馬/射手。
5. 幾高: ... 沒打算量。
6. 單眼皮定雙眼皮: 雙眼皮
7. 屋企有幾多人(計埋自己): 4個
8. 想唔想自己一個人搬出去住: 想試試看。
9. 最鍾意聽咩歌: 旋律順耳就好。
10 .你有無潔癖: 不算潔癖,只是比較喜歡整潔。
11. 住係邊區: 小透明家ONT省。
12. 有無諗過結婚: 嗯。
13. 承上題, 如有咁諗住幾時結婚: 找到對象再算。 
14. 會唔會生孩子: 看看再算。
15. 識得最耐既朋友係邊個: 在hk同校的同學吧。
16. 承上題, 如有識左幾耐: ... 有些是從小學開始認識的。。。
17. 日記網址係咩: 看頂部的address bar
18. 有無得罪過人: 嗯,試過。
19. 如果有得罪左邊個: 小學時無意得罪了某個同學。幸好後來沒事了。
20. 記咩最叻: 乘數表 (喂! 
21. 最討厭咩天氣: 忽冷忽熱。
22. 有無鍾意過人: 沒...
23. 鍾意男定女: 異性。。。
24. 支唔支持同性戀: 嗯,能接受。
25. 同性朋友多定異性朋友多: 同性。
26. 鐘意你現有嘅朋友嗎: 嗯!
27. 最討厭的數字: 沒特別討厭/喜歡哪個。。。
28. 喜歡邊一類型既男/女性: 進取和有責任心。
29. 你係唔係乖學生: 至少在老師眼中我看起來像乖學生?
30. 有無見過流星: 沒... =\
31. 有無見過彩虹: 嗯, =)
32. 去開邊間超級市場: 在hk沒特別愛去哪間。在小透明家的話... 經常跟阿姨去no frills...
33. 你覺得你係咩既人: 友善...?
34. 怕黑嗎: 不。
35. 有D咩古怪既習慣: 前陣子被馬修君指出我看到別人看著自己/欲言休止時會側一下頭一臉詢問的表情。不知是從哪時起有的習慣囧。
36. 覺得自己尚算正常嗎: 嗯。
37. 現在有冇讀書: 有
38. 讀緊咩學校:AY
39. 讀緊咩班: ... Grade 11 phy... Grade 12 chem, data management, keyboard...
40. 咁你個班有幾多人: 班班不同,我現在讀的科都是較熱門的科,平均一班25左右。
41. 如 MSN HANG左你會點: close掉等一陣子再登入。
42. 最鍾意講既單字: 中文:囧; 英文:like, kinda...
43. 現在有無拍拖: 沒。
44. 如果有人同你表白,你想佢直接定間接同你表白 : 男生要有勇氣直接表白才行吧。
45. 最怕既動物: 蟑螂。
46. 朋友對你重要嗎: 嗯。
47. 有無搬過屋: 在hk時小時候有搬過。
48. 寧願好凍定好熱: 寧願冷。。。
49. 用緊咩色銀包: 紫色袋子。白色錢包。 
50. 會唔會親手整禮物俾朋友: 簡單的東西就ok。。。
51. 第一個偶像係邊個: ... 我爸。
52. 你過得快樂嗎: 嗯!
53. 有無打MSN / MESSAGE: msn長開。
54. 見到咩人會即刻OFFLINE: 沒。再說不是有block的功能嗎用得著自己off?
55. 鐘意搭咩交通工具: 坐阿姨車,因為可以睡>< 在hk時滿喜歡坐地鐵,來到這兒就不行了,列車超吵... 不喜歡那尖銳的剎車聲。
56. 電視劇值唔值得追: 看內容吧。
57. 會唔會幫呀媽做家務: 在hk時太忙了。在阿姨家這兒會輪流分工幫忙~ 
58. 你係屬於被動定主動既人: 看情況。跟剛認識的朋友我是採取跟對方相反的態度。 
59. 有無想過要整容: 無。
61. 最想養既動物: 想養兔兔/狗... 但我鼻敏感 =\
62. 有無兄弟姊妹: 弟。
63. 如果有個你諗都無諗過嘅人同你表白,你會點: 囧。 
64. 屋企有無種花: 在hk時沒,惹蟲及家人都有點花粉敏感。在這兒阿姨有在後園種很多,薰衣草呀玫瑰呀還有別的。好像經常被路過的松鼠吃掉。。。
65. 想儲多少錢: 能儲多少就多少。
66. 返學會唔會著冷衫: 在hk時會。在這兒。。。穿外套。
67. 現在有無鍾意人: 沒。
68. 點解鍾意佢: 跳。
69. 鍾意咗佢幾耐: 跳。
70. 佢係一個點既人: 跳。
71. 有冇諗過要表白: 跳。
72. 而家呢一刻想同佢講乜: 跳。
73. 最鍾意咩顏色: 白、粉藍、黑、紫, etc。
74. 用乜牌子手提電話: NOKIA... 這部是阿姨的。我那部壞了我媽拿回hk弄,雖然弄好了但未找到人把它戴回來給我...
75. 有無去開哪間髮型屋: 在hk有閒時會跟媽去某間髮型屋並指定某個人...
76. 上咩堂先會訓覺: 上課不睡。
77. 搭咩車返學: 坐阿姨車。放學自己步行回去。
78. 同邊個一齊返學: 跟表妹。
79. 同邊個一齊放學: 自己。朋友們不是住得遠就是放學不見人的。
80. 眼唔眼訓: 目前有點。
81. 有無食早餐習慣: 有空就吃,沒空就只喝杯鮮奶。
82. LUNCH 同幾多人一齊食: 看情況,最近lunch都被拉去不同地方做事。但我一有空就會溜回去飯堂裡跟一整桌人吃。
83. 承上題,同邊個: 表妹,V醬,小J,馬修君,hobby club裡的宅男堆。
84. 有冇宗教信仰: 嗯。
85. 鍾意影相嗎: 還好。
86. 鍾意合照定獨照: 沒有所謂。
87. 多數幾點沖涼: 一回家就洗。
88. 食唔食煙: 不。
89. 愛媽多點還是爸多點: 一樣。
90. 比較鐘意咩天氣: 有點雲有點風別太曬。
91. 同邊個一間房: 表妹。
92. 自己張牀有無公仔: 就我那只小兔頭「嗚哇」XDD
93. 屋企有無養竉物: 沒。
94. 養咩竉物: 跳。
95. 有無"寫"日記習慣: 以前有,現在沒。
96. 承上題, 寫咗幾耐: 寫了3年吧大概。
97. 有無"打"網上日記: 這兒算不算。雖然不是天天更...
98. 承上題,會唔會日日都更新網上日記: 所以就說不是天天更嘛。
99. 請說出寫日記同網上日記有咩分別: 寫的話沒人會看。網上的話可能有人看。
100. 鐘意人多定人少: 沒所謂,但人多熱鬧點玩得開心點吧。

==========================
完成!!~ \(^0^)/
於是,有興趣的親們歡迎拿去玩玩。






訪客留言 (返回 dark_grey 的日誌)


希仔 於 2010-11-14 12:45 PM 發表:
ANSWER太正常啦....不像我想要的xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

囧。希仔你知我這個人一向沒什麼特別的吧... = =
話說你的答案都很正常喔。。。
Posted at 2010-11-15 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



希仔 於 2010-11-08 06:51 PM 發表:
了解你多1點.....覺得囧左...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

... 嗯。話說你期待什麼。。。
Posted at 2010-11-11 11:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





PROFILE
dark_grey

目前於小透明家當純良(?)學生
射手座微雙重人格型。
愛自HIGH。愛犯蠢。

文章分類
全部 (127)
A。G。M。T (20)
IMMATURE (39)
LEISURE (28)
STRIVE (40)
« March 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
chatbox
好友名單