明明心裡想放棄,但總會做不到.....,,,... 等待既話幸福只會溜走, 唔好等失去左至泥後侮 一直在等有什麼用???? 想追就追la!!?? 唔可以等嫁
明明心裡想放棄,但總會做不到.....,,,...
等待既話幸福只會溜走,
唔好等失去左至泥後侮
一直在等有什麼用????
想追就追la!!??
唔可以等嫁
怕什麼羞????
go la!!!