人食完既野唔要既就dum左
then 就有人night去收集d我地唔會食既野, 食剩既
對我黎講..從來冇諗過會俾人食..最多俾d豬 食
但原來對一d冇野食既人黎講係咁珍惜
原來對佢地黎講快樂就係very easy
而且佢地對呢d我地叫垃圾既野係咁珍惜, 仲會食之前識得感恩
我覺得我地太過富裕既社會..wants愈來愈多, 如果實現唔到
就會唔開心...所以其實佢地比我地活得更開心
所以呢幾 我真係諗左好多野
對我黎講好值得.
.知足常樂
有d野我唔會去要求, 去想得到, 只係如果我有, 我會更加珍惜, 咁會比之前更開心
因為你冇諗過會得到, 之後得到左會開心好多同埋會去珍惜
|