今日 好無奈-.-原來罰抄係唔洗抄-.-最衰我地班冇人同校長講 如果唔係我地就唔洗抄架啦-.-3號冇抄到-.-now竟然冇事-.-唉...早知唔鬼抄 今日第2小息我無啦啦比人圍(嘔) 之後我就(簡)左馮朗賢黎打-.-仲差D打到佢喊...點解每年都要我打一個人-.-(4年級我同過莫智威打架 5年級 余耀滔 6年級 馮朗賢)-.-唉.... 呢排果個補習miss 好鬼燥....又唔比人走 搞到我地今日4點做晒野 5:45先走得 真係勁慘