你地就好啦 你地有得放假....而我,40,18 就要補習-.-紅色假期/星期六/日先有得放假 -.-勁慘 勁唔想補習呀!!!!!!!!!仲有-.-今日補習之前諗住食D野-.-點知杯(面)又食晒 又冇野食 所以我要自己煮水餃食-.-唉....好彩冇食物中毒咋-.- 仲有呀...我阿媽話如果我考倒25名內 就會買部PSP比我^^可以同姚延達隻揪