唉...好慘呀>< 今日朝早又要去飲茶-.-夜晚都要去飲茶-.-勁無奈 搞到我得返勁少時間打機升2轉>< now仲差7 lv-.-聽日又有好多親戚黎我屋企-.-後日又要去人地屋企-.-去到31號又要去8號果度打波 搞到呢排都冇時間玩電腦/.\