無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 20
累積人氣: 6150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


勁好玩 愉快 分類: 未分類

今日我去左馮朗賢屋企...3,9,13,35都有去....首先我地打羽毛球(2:30-4:30) 我塊Ti 10超勁 勁細力/反手都可以打到我波勁高 正手可以打到又高又遠....之後9號無啦啦左住晒 我打果陣佢又要打 我唔打果陣佢有唔打 成隻跟尾狗咁 雖然今年係狗年 但係都唔洗咁應節架-.-之後個個都去左打乒乓波-.-得返我一個打13,35-.-不過我都係咁win^^唔知係佢地廢 定係我勁呢-.-打到4:30之後就上左馮朗賢屋企玩PS2 不過係賽車 好無聊-.-5:00倒9就走左 之後3號同我玩果個彈珠台-.-3號有D勁奇特既方式玩-.-(抱住部機當BB搖 仲要係度唱搖籃曲-.-係度係咁加分 笑鬼死我-.-)之後我地打PS2 打到6:45 就走 我就陪3號就係個商場果度買cs碟-.-搵左勁耐...搵到7:30 點知都係搵唔倒-.-最後我就買個麥當勞返屋企食...因為冇人煮野比我食><






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


wylie 於 2006-01-31 08:56 PM 發表:
呵呵∼你今日都未出力!
如果唔係我同亞寶點接你d波喎!
不過講真嗰句︰亞諾真係好鬼煩!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你出左力都係輸架啦-.-同埋9唔係煩 係超煩....
Posted at 2006-01-31 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2006-01-31 08:56 PM 發表:
「抱住部機當BB搖-.-係度係口甘加分」我都見到(你笑得好勁)!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係笑得勁啦-.-真係好鬼搞笑ma-.-
Posted at 2006-01-31 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]