今日上常識堂勁好笑-.-老師有老師講 我地就係度做功課-.-我係常識堂做左數作同埋第2課常作-.-之後我地就話冇人聽老師講野 佢係度自言自語-.-自己教自己 勁好笑-.-之後我返到補習社發現40號冇返 原來佢同20一樣都係病左 的確好襯@@ 之後我地又要做果份數學卷比我地做@@之後李俊86分 高家麗86分 莫銳霆84分 黎日正82分 我81分-.-第5名-.-如果姚延達高分過我就第6-.-勁慘/.\不過係我最快做晒^^可以抄成語 我又諗住抄晒成本-.-wakaka 之後返到黎打完琴日果個日記之後食飯 然後打埋呢篇都10:00-.-睇埋電視岩岩訓覺-.-又冇得玩巨商/.\