琴日我4:30先訓 今日10:00就起左身-.-訓左5個半左鐘咋-.-勁眼訓 好似仲有個黑眼圈tim 超無奈...我最近都冇乜點玩巨商 因為要陪姚延達玩heat project-.-雖然佢高lv過我 但係佢成日都比我射死^^之後我家姐又無啦啦叫左勁多人黎整蛋糕....係度嘈住我打機-.-勁無奈 之後仲係度整d心型朱古力-.-可能係情人節送比人-.-食左可以會食物中毒tim-.-之後仲要係度打牌...仲要有個kai子輸左果陣突然尖叫-.-嚇死我-.-佢地真係勁嘈 街市都冇佢地幾個咁嘈-.-搞到我勁無奈....之後去到6:00我做功課 做完就打日記 然後我諗住玩巨商 希望可以up多幾lv><下個星期應該會有2轉 除非姚延達又叫我陪佢玩heat project啦
|