今日常識堂 我地又係度做功課 點知9號仔扮晒野咁 又話要話我地 其實佢都有做 係度扮晒正義 樣衰!!我愈黎愈恨9號 佢真係好狗 成日我都教佢計數 之後佢又成日告我...好似今日美勞堂咁 好鬼狗...無啦啦係度告人 我決定以後一定唔教佢計數...仲要視佢為敵\./之後個朱老師又話要著體育3 之後我又唔知男仔 不過都係著定好d @@之後本來我想玩cs 但係我家姐霸住部電腦 好賤-.-之後我今日補習唔記得帶錢 問莫銳霆借-.-仲要用巨商100m同佢換 勁無奈-.-之後李俊傑同我講 係補習社果份中文卷我拎最高分^^我87 姚延達86 李俊傑79 ^^wakaka