無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 53
累積人氣: 6314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


-.- 分類: 未分類

今日常識堂 我地又係度做功課 點知9號仔扮晒野咁 又話要話我地 其實佢都有做 係度扮晒正義 樣衰!!我愈黎愈恨9號 佢真係好狗 成日我都教佢計數 之後佢又成日告我...好似今日美勞堂咁 好鬼狗...無啦啦係度告人 我決定以後一定唔教佢計數...仲要視佢為敵\./之後個朱老師又話要著體育3 之後我又唔知男仔 不過都係著定好d @@之後本來我想玩cs 但係我家姐霸住部電腦 好賤-.-之後我今日補習唔記得帶錢 問莫銳霆借-.-仲要用巨商100m同佢換 勁無奈-.-之後李俊傑同我講 係補習社果份中文卷我拎最高分^^我87 姚延達86 李俊傑79 ^^wakaka






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


DannyYiuhk 於 2006-02-15 07:59 PM 發表:
我都覺9號好賤,下次一定要抽後算帳
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-14 09:22 PM 發表:
都唔明點解你仲要理佢--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-13 10:25 PM 發表:
佢不留都係咁狗,
係你唔知姐,
係你地班男仔之中,
佢係最賤+衰嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係lo-.-
Posted at 2006-02-14 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]